"Dijadikan indah pada (pandangan) manusia kecintaan kepada apa-apa yang diingini, yaitu: wanita-wanita, anak-anak, harta yang banyak dari jenis EMAS, perak, kuda pilihan, binatang-binatang ternak dan sawah ladang. Itulah kesenangan hidup di dunia; dan di sisi Allah-lah tempat kembali yang baik (syurga)".

Ali 'Imran(3), ayat 14

Tuesday, October 12, 2010

Dari GSPA Maybank ke Public Gold....

Kali ini saya akan ceritakan langkah saya dan suami seterusnya dalam pelaburan emas...

Jika dahulu, kesedaran kami tentang kelebihan memiliki emas terhenti setelah mengumpul hanya 10 gram emas dalam akaun GSPA Maybank, baru-baru ini kesedaran itu timbul kembali setelah suami menyarankan saya agar buat survey tentang bagaimana hendak memulakan perniagaan emas. Jadi, saya pun mulakan pencarian dalam internet. Website pertama yang saya jumpa tentang pelaburan atau perniagaan emas ini ialah www.jutawanemas.com. Kebetulan pada ketika itu dalam website ini dikemukakan jadual Seminar Peluang Pelaburan Emas yang akan diadakan di Public Gold cawangan Sungai Petani. Waktu saya buka website tersebut adalah dua hari sebelum seminar tersebut dijadualkan. Saya pun terus hubungi suami dan mengajaknya ke seminar tersebut. Ternyata seminar yang disampaikan oleh En. Syukor Hasyim pemilik website jutawanemas.com tidak sia-sia dan banyak memberikan gambaran dan ilmu tentang pelaburan emas. Berbekalkan ilmu yang turut disampaikan oleh beliau melalui e-book Menyingkap Rahsia Pelaburan Emas serta Emas-emas Yang Hilang menguatkan lagi semangat saya dan suami untuk memulakan pelaburan emas demi masa kami berdua serta anak-anak nanti...

Alhamdulillah, kami juga dapat bersama-sama berkongsi modal untuk mendaftar sebagai Agen Public Gold. Langkah kami yang seterusnya adalah membeli produk Public Gold dan memulakan pelaburan sambil menjalankan perniagaan emas ini. Harap-harap menjadi...

                                     "Tukarkan DUIT anda kepada EMAS... Inilah sebahagian wang simpanan yang dijadikan modal untuk memulakan pelaburan emas... Anda bila lagi???                   



Antara produk Public Gold yang dibeli... Public Gold Bullion 20g

Sijil ketulenanan produk yang disertakan

Antara produk Public Dinar yang dibeli... 1 Dinar

1 Dinar dengan sijil ketulenannya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...